|
Elsat DISKUZNÍ FÓRUM Diskuzní fórum kabelové televize Elsat spol. s r. o.
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Knight
Založen: 10.9.2011 Příspěvky: 11
|
Zaslal: pá listopad 03, 2017 11:10 pm Předmět: Akční ceny jen pro nové klienty |
|
|
Dobrý den,
jako dlouholetý klient Vaší kabelové televize, bych se chtěl zeptat, zda plánujete také nějakou věrnostní akci pro Vaše klienty?
Zatím jsou akce pouze pro nové účastníky a dlouholetý kliente plať na maximum - co se dá ...
Děkuji předem za odpověď i Vaše zamyšlení
Knight |
|
Návrat nahoru |
|
|
taipan Moderátor
Založen: 22.11.2006 Příspěvky: 1445 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: po listopad 13, 2017 2:55 pm Předmět: |
|
|
No, tohle je asi otázka na vedení společnosti, z mé pozice technika hlavních stanic mi ani nepřísluší se k obchodní politice společnosti nějak oficiálně vyjadřovat.
Mohu vyjádřit jen svůj soukromý názor k probíhající podzimní akci. A ten je takový, že se jedná o standardní pobídky pro nové zákazníky, které používají v současnosti snad všechny společnosti, ať už prodávají služby nebo zboží. A nepřijde mi na tom nic podivného ani zvláštního. Většinou to je tak, že každý je jednou novým zákazníkem, tudíž využije nějaké to zvýhodnění, slevu atp., a příště je to zase někdo jiný. Z osobní zkušenosti - minulý týden jsem si u mobilního operátora kupoval datovou SIM do tabletu. Jakžto nový zákazník jsem také využil nějaké to zvýhodnění, ale zároveň jsem podepsal úpis na dva roky za nějakých podmínek. A logicky tedy předpokládám, že danou cenu (paušál) budu minimálně tyto další dva roky platit, ať už operátor provede mezitím nějaké úpravy tarifů nebo vyhlásí nějaké nárazové akce pro nové klienty. Pokud tedy nezlevní službu plošně všem, o čemž pochybuju.
Naše společnost si určitě nemůže dovolit kupříkladu nárazově zlevnit službu všem zákazníkům například na polovinu, to bychom skončili.
Znovu opakuji - toto je můj soukromý názor na věc a více se k tomu nebudu vyjadřovat, protože mi to nepřísluší. Za sebe jakožto technika mohu slíbit, že se budu snažit v rámci daných ekonomických možností prosadit pro naše stávající i nové zákazníky další zatraktivnění programové nabídky, především o programy v HD rozlišení. Ale to je běh na dlouhou trať, můžeme zařadit jen to a tolik programů, co si můžeme ekonomicky dovolit. _________________ taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fanda
Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: pá prosinec 01, 2017 1:42 pm Předmět: |
|
|
Třeba to nebylo myšleno hned dávat slevy,ikdyž vyloučit to nelze..
Když jsem ještě na přelomu tisíciletí využíval služeb Skylinku (poněvadž v místě rodného bydliště nebyla možnost jakékoliv kabelové nabídky), tak jednou -dvakrát do roka byla týdenní promo akce , kde se spustil na týden balíček HBO anebo placené sportovní a filmové kanály (filmbox, atd.), aby zákazník "ochutnal" i z prémiové nabídky televize a pokud se u zalíbilo , tak si ten který kanál předplatil.
Nevím jak to má Skylink teď ,ale tenkrát ještě nebyla taková nabídka a ani jednotlivě zaměřené balíčky a zákazník si objednal většinou jen jednotlivé programy. třeba tenkrát Galaxie sport (později Novasport)
Takže za čas práce technika by se dalo i stávajícím zákazníkům třeba zpříjemnit vánoční svátky - kde by mohli dostat takový malý bonus ke své déle trvající věrnosti společnosti Elsat |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|