Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
j430
|
Zaslal: út květen 18, 2010 3:22 pm Předmět: CT1 HD |
|
|
Tak jsem se těšil, že budu moci nerušeně sledovat ČT1 a Nova HD ve Vimperku, ale asi od 14.5. tento kanál je nedostupný, Píše zakódovaný signál, i když v EPG je správně uveden název vysílaného programu. Totéž už nejde ani Astra demokanál, i když je v EPG uveden. Několikrát jsem přeladil celou TV, dělal jsem to s následným tříděním skoro celé 2 hod. několikrát jsem volal našeho technika p. Váchu, ale nic. Nova HD se neustále kostičkuje, snad kvůli sopečnému popelu, ale zase nic. Díky všem, a předem sěkuji za odpověď. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladman
Založen: 26.1.2008 Příspěvky: 73 Bydliště: České Budějovice - Máj
|
Zaslal: út květen 18, 2010 9:39 pm Předmět: |
|
|
ČT HD nejde v Budějcích už asi od pátku |
|
Návrat nahoru |
|
|
gandalf1000
|
Zaslal: st květen 19, 2010 7:21 am Předmět: |
|
|
Je třeba znovu naladit:
Upozorňujeme naše účastníky ve všech kabelových rozvodech Elsat, přijímající program ČT HD pomocí HD STB nebo televizoru s DVB-C HD tunerem, že došlo nebo v nejbližších dnech dojde k dílčí změně vnitřních identifikátorů (audio a video PIDs) u tohoto programu. Ke změně došlo z technických důvodů - přesunu programu ČT HD na jiný distribuční satelitní transpondér. Tato změna se pak bohužel projeví i při překladu programu ze satelitu do digitálního DVB-C paketu v kabelovém rozvodu.
Pokud některým účastníkům neproběhla na jejich přijímacím zařízení automatická aktualizace parametrů a program ČT HD jim přestal fungovat, je potřeba jej znovu naskenovat do paměti přístroje. Pomocí automatického nebo manuálního ladění v menu zařízení. Vnější ladicí parametry programu zůstaly stejné – frekvence 418,0 MHz - kanál SE 35, modulace QAM 64, symbolrate 6900, v Týně frekvence 362,0 MHz - kanál SE 28.