|
Elsat DISKUZNÍ FÓRUM Diskuzní fórum kabelové televize Elsat spol. s r. o.
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
j430
Založen: 25.12.2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: so prosinec 11, 2010 12:33 pm Předmět: Neustálé výpadky programů digitální nabídky |
|
|
Dobrý den, chci se zeptat, zda neustálé výpadky programů budou i nadále pokračovat v 20sekundových intervalech i o vánocích a nadále v kabelovém rozvodu ve Vimperku. Už jsem docela nas... a vážně uvažuji o koupi satelitu, protože ročně platit 3000,- za základní nabídku, aniž bych si mohl nějaký program nahrát, to je síla.
děkuji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fanda
Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: po prosinec 13, 2010 12:28 pm Předmět: |
|
|
Taky potvrzuji výpadky v signálu kabelové televize. Je pravda, že dřív byly výpadky také, ale jen u Jimjam a Sport5. Teď už je to na celé nabídce, včetně analogu. Zkoušel jsem i na staré tv(abych vyloučil softwarovou chybu tv) tam je viditelná obrazovka z reciveru "no signál"
Teď je otázka je to zpúsobeno satelitním příjmem a počasím? Nebo je špatnej hardware firmy elsat?
Jinak k tomu "koupím si satelit" : pokud je problém s družicemi , taky jsem tohle znával, když jsem měl u našich satelit, tak na tom budeš stejně jako teď ..sekání obrazu+ hláška není signál.
To je právě úskalí digitálního příjmu, pokud klesne signál pod 20% kvality příjmu, tak analog šuměl a digitál zamrzá. Na analog se dalo koukat i s kdovíjakými duchy - digitál nekvalitní signál už nezvládá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
j430
Založen: 25.12.2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: po prosinec 13, 2010 1:08 pm Předmět: Neustálé výpadky programů digitální nabídky |
|
|
Tak jsem si dal práci a přehodil kabel na společnou anténu, opět naladil, tedy na terestriální vysílání. Je tam 9 programů a světe div se bez jakéhokoli vypadávání. Zřejmě na kabelovce je to způsobeno malým datovým tokem celé sítě. Musím však oželet program Novy HD a ČT1 HD, ale tuto chybu vyřeší satelit. V základní nabídce SKYlinku jsou všechny programy kabelovky, včetně Novy HD a ČT1 HD, a to bezplatně, krom toho dalších asi 400 programů. Mě alespoň po Novém roce bude stačit paneláková společná anténa. Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fanda
Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: po prosinec 13, 2010 8:47 pm Předmět: |
|
|
Mě bohužel základní nabídka nestačí. Jinak k tomu satelitu, i on je nejspíš zdrojem pro nabírání programů fy.Elsat.
Takže pokud jsem dobře pochopil, tak přecházíš na dvb-t?
Počkej teď jsem si všiml, že po tejhle anténě jde i dvb-t to jsi zkoušel nebo kvalita společné antény je dostačující? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fanda
Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: po prosinec 13, 2010 8:51 pm Předmět: |
|
|
edit: samozřejmě pokud ti stačí Dvb-t tak je blbost platit si programy navíc formou kabelovky |
|
Návrat nahoru |
|
|
taipan Moderátor
Založen: 22.11.2006 Příspěvky: 1445 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: út prosinec 14, 2010 4:34 pm Předmět: |
|
|
Zdravím. Rád bych okomentoval současné technické potíže ve Vimperku. Příspěvek bude částečně obecný a možná trochu delší, ale nevadí, a poslouží zároveň i do budoucna.
Zaprvé, zdá se, že ve Vimperku došlo k nějaké technické závadě nebo i kumulaci více závad, které mohou souviset i se současným velmi nepříznivým počasím, které je zvláště pro satelitní příjem dost fatální. Závady mohly vzniknout jak na technologii hlavní stanice, tak i přímo na přijímacích anténách a parabolách či LNB.
Podstatné však je, že o potížích již víme, řešíme je a pracujeme na jejich odstranění. K různým závadám na příjmu a na zařízení samozřejmě bohužel občas dochází a docházet bude, zvláště s ohledem na to, že jak kabelovková, tak satelitní technologie je s příchodem digitalizace stále složitější a komplikovanější.
Nicméně – každá závada má své řešení, dá se detekovat, odhalit a odstranit. Je to však jeden zásadní problém, a to je, abychom se my technici o závadě či závadách včas a co nejpřesněji dozvěděli a mohli rychle reagovat.
A v tom je právě potíž â€“ ve všech našich rozvodech a ve Vimperku obzvlášť je velký problém nějaké použitelné informace vůbec získat, a to jak od našeho zástupce ve Vimperku, tak i od vás jakožto uživatelů – zde ve fóru, v e-mailech či telefonicky. Abychom mohli případnou vzniklou závadu obratem řešit, potřebujeme rychle a co nejpřesněji vědět, co se kde stalo, pokud je to možné. To znamená – které programy nefungují – jsou z analogové nabídky nebo z digitální? Pokud z digitální – z kterých paketů, pokud to lze zjistit? Je výpadek trvalého rázu nebo jen občasné? Jsou výpadky krátké, dlouhé, jen obraz, jen zvuk, totální, nebo jde o mžikové zakostičkování? Atakdále. Samozřejmě chápu, že není ničí povinností takové věci a potíže hlásit, ale bohužel o to déle pak oprava trvá, protože pokud máme k dispozici jen kusé informace, navíc třeba spatlané dohromady z analogové nabídky a digitální nabídky, člověk se pak nemá čeho chytit, jede na výjezd v podstatě na blind, aniž by mohl aspoň odhadnout, jaké náhradní díly si případně vzít, pak na místě zjistí, že ve skutečnosti jde o něco úplně jiného, jede na místo zbytečně podruhé, potřetí, a všechno se zbytečně natahuje.
Technologie kabelové televize pro tvorbu analogové, digitální a digitální kódované nabídky je složitý, dá se říci živý organismus, který přijímá, zpracovává a multiplexuje signály mnoha formátů a z mnoha zdrojů – DVB-S, DVB-T, DVB-C, IPTV, studio atp. Použitá technologie je v závislosti na tom velmi rozmanitá a proto jsou přesné informace k nezaplacení. Navíc téměř úplně platí, že byť i stejné programy jsou často do analogové nabídky příjímány a zpracovávány úplně jiným způsobem než do digitální, z jiných zdrojů signálu a jinou technologií, navíc část programů se dopravuje do Vimperka po optické a RR trase z centrální stanice v ČB.
Jakožto zákazník zase jiných firem a subjektů samozřejmě chápu, že je příjemné někam jen napsat nebo zavolat "už to zase nejde, vono to furt vypadává, stojí to všechno za h***o" atd., člověku se uleví, ale jako použitelná informace pro techniky a mechaniky to bohužel není.
Mohu kohokoliv zcela upřímně ujistit, že nemáme ani nejmenší zájem na tom, šířit nekvalitní signál s výpadky a následně pak závady opravovat, zvláště v tomto strašném počasí, ani způsobovat zákazníkům nepříjemnosti při sledování televize. Bohužel k závadě došlo, proto ji samozřejmě řešíme a vyřešíme co nejrychleji to půjde. Pochopitelně, pokud nějakému divákovi postačuje nějakých cca 9 základních programů (ve Vimperku) a má je v STA obsaženy v použitelné podobě, pak je pro něj kabelovka zbytečná, o tom žádná, nic si nenalhávejme. Nicméně i tento člověk by si měl uvědomit, že i digitální technologie použitá v STA není nerozbitná a může se porouchat, k závadám dochází i zde jako kdekoliv jinde. Tolik asi k tomuto.
Jinak, co se týče "datového toku celé sítě", jak tady někdo podotkl, v tom žádný problém není a ani být nemůže, protože propustnost kabelového rozvodu jako takového je v rámci frekvenčního rozložení daná zvolenými parametry digitálních paketů, které jsou šířeny s dostatečnou kapacitní rezervou. Datový tok jednotlivých programů je dán jednoduše datovým tokem zdroje, z nějž program nabíráme. Pokud dochází ke krátkodobým nebo delším výpadkům, je to způsobeno zhoršenou chybovostí datového toku, která může vzniknout buď přímo u zdroje, nebo na trase, nebo u nás na přijímací straně. Příčinu této zhoršené chybovosti je pak třeba najít a odstranit, což bohužel není nic snadného. Pokud se totiž někdo domnívá, že přijímací zařízení hlavní stanice kab. rozvodu tvoří jedna parabola pro příjem dejme tomu Skylinku a k tomu možná jedna pozemní anténa, tak takto jednoduché to bohužel opravdu není. Proto v případě vzniku závady jsou pro nás co nejpřesnější informace tak cenné.
Taky mě vždycky pobaví, když někdo začne s takovými těmi řečmi o samospasitelnosti příjmu ze satelitu. Satelitním příjmem se zabývám už asi 25 let, v podstatě od dob jeho vzniku, a troufám si říci, že o něm něco (dost) vím. A vím taky, že satelitní signál, resp. jeho cesta ze studia až k divákovi do televize je poměrně složitá a skýtá mnoho nástrah, jejichž výsledkem pak je, že signál "nejde". Od uvolněné konzoly, hnuté paraboly, povoleného či vadného konvertoru přes uvolněné konektory, zkrat mezi stíněním a žílou, vodu v kabelu, poškozený svod až po problémy s kartou, rozladěný přijímač, změny parametrů, poruchy zdrojů, uvolněné scart či HDMI kabely atakdále. A laik s tím toho moc nenadělá. Každou chvíli mně i kolegům volají známí i neznámí lidé z oblastí mimo kabelovku, se satelitem, "že jim satelit přestal jít a jestli by s tím nešlo něco udělat". Když je nějaký problém na kabelovce, zákazník zvedne ruku, seřve nás do telefonu, do mailu nebo tady, my naklušeme a opravíme. Když někomu klekne individuální satelit a po jistém úsilí sežene nějakého odborníka, ten po pár dnech či týdnech dorazí, za nějakou tu stovečku nebo litřík opraví nebo naladí a satelit zase šlape, do další poruchy nebo změny. Jsem zvědavý, kolik lidí s individuálními satelity se ozve, až CS Link po Novém roce provede ohlášenou změnu FEC a lidem přestanou jít programy ze dvou nebo více transpondérů.. Ona každá mince má dvě strany, jak se říká... Takže asi tak.
No, snažil jsem se, aby tento text byl pokud možno srozumitelný a aby z něj bylo zřejmé, co tím vším chtěl básník říci. Tak snad ano. _________________ taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce |
|
Návrat nahoru |
|
|
j430
Založen: 25.12.2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: út prosinec 14, 2010 7:14 pm Předmět: Neustálé výpadky programů digitální nabídky |
|
|
Děkuji Vám za obsáhlý článek, alespň teď už vím, že se stím někdo zabývá, pravdou je, že kostičkování u digitálních programů, kromě HD už zmizelo, anebo je snesitelné.Na programy analogové nabídky se nedívám, ne snad kvůli tomu, že tam jsou ještě programy stojící za shlédnutí, ale prostě ta kvalita tam není, nevím, jak jsme mohli něco takováho sledovat a ani nás nenapadlo, že existuje něco lepšího. A právě o tom to je. Mě jako zákazníka nezajímají technické potíže, protože jsem nucen si KT měsíčně platit, proto se neuražte, že jsem byl trochu naštván. Když budu moc sledovat KT bezplatně, budu se zajímat i o technickou stránku a budu hlásit veškeré problémy. Ale to určitě dělá p. Vácha. Taky sleduje kabelovku. Abych to shrnul, dal jsem si limit a ten už byl několikanásobně překročen díky neustálému všeobecnému zdražování. Proto se Vám nedivím, že zdražujete taky. Protože trávím většinu času v pracovním procesu, tak na televizi mám málo času. Většinou večer a to mi postačí oněh 9 programů co je v paneláku ve společné anténě. Kvalita lepší, než kabelovka. Co mě bude mrzet je ČT HD a NOVA HD, ale to si snad zvyknu. A když nebude signál, budu dělat děti. Alespoň to budu mít zdarma a přispěji státu. A když to nevydržím, s tím HD, tak půjdu do satu. Technických potíží se nebojím. - jak jem řekl, nebude - li signál, budou děti. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fanda
Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: st prosinec 15, 2010 4:37 pm Předmět: |
|
|
Bohužel teď nemám moc času, ale zdá se to lepší. Jinak o víkendu to bylo na celé nabídce Dvb-c včetně analogu.(dost pravidelné cca.3-5min) Dvb-t z vaší nabídky jsem neladil připadá mi zbytečné, když mám dvb-c a v záloze ještě analog.
Jinak není problém příště dát konkrétnější informace.
I já mám letitou zkušenost se satelitním příjem a můžu vám jen potvrdit, že takové situace, kdy se hne parabola, lnb je pokryté ledem jsem si taky zažil.. Zase, ale nesouhlasím s vámi v tom, že si nedokáže člověk naladit satelit na původní pozici. A neschopnost přeladit si program je prostě v tom, že lidé se nechtějí něco učit.. a informace mají po odpojení je tam většinou hláška s novou frekvencí.
I já jsem instaloval podle članků v magazínu Sat a Dvb-t otočný motor pak i novější lngb 0,3invacom místo 0,8 co jsem tam měl od začatku (je pravda, že tenkrát byl 0,3za cca 1900czk - dnes 0,2 za 400)
Satelitní příjem je víc o změně pozic a frekvencí oproti tomu je nabídka kabelovky a pozemního signálu stálejší.
I po zkušenostech, se satelitem, nemám potřebu se vracet signál po kabelu jde rozhodit do více televizí, kde funguje nezávisle na sobě, ale satelitní příjem je jen z recieveru na jednu tv nebo víc ale ten samej program. pak je ještě možnost příjmu na moderních televizích s dvb-s.
K tomu jak jste říkal jezdit sem tam zbytečně, je o tom jak kvalitní nebo přesné informace Vám davají zpětně vaši spolupracovníci z Vimperka.
Já jako koncovej zákazník těžko Vám poskytnu kvalitní zpětnou vazbu jen z toho, že vykakuje hláška není signál, takže hlášku "no signal" jsem uviděl až na analogu, ale zda je problém v recieveru (restart, problém s dekódovací kartou) nebo parabole a lnb nebo prostě jen neprostupnost signálu přes vysokou oblačnsot a sněžení z družic . to uznáte, že prostě nevím, ani nedokážu ovlivnit - v případě vlastního satelitu jsem toto zjistit mohl.
Děkuji též za Vaši reakci na vzniknutej problém. |
|
Návrat nahoru |
|
|
taipan Moderátor
Založen: 22.11.2006 Příspěvky: 1445 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: čt prosinec 16, 2010 3:52 pm Předmět: |
|
|
Okay. K tomu ještě několik poznámek.
pro id j430:
Samozřejmě, že se veškerými vzniklými technickými problémy v našich kabelových rozvodech zabýváme. Ihned a intenzivně, hned po tom, co se o závadě dozvíme. Proto je právě tak důležité získat včas a co nejpřesnější informace, abychom mohli reagovat rychle, přesně a úspěšně. Je to v maximálním zájmu našem i našich zákazníků. Samozřejmě chápu velmi dobře, že platícího zákazníka nezajímají technické potíže a není povinen nic hlásit. Chci tím pouze říci, že pokud se i přesto zákazník uvolí a problém nahlásí a popíše, hodně to pomůže a urychlí jeho řešení.
Co se týče „kvality signálu“, to je takový dost široký pojem. Především v podstatě nelze příliš porovnávat kvalitu analogového a digitálního signálu. Analogový signál je zcela odpovídající své fyzikální podstatě. Tento typ signálu existuje již desítky let, má své limity a je z podstaty určen především pro klasické CRT televizory. K limitům patří náchylnost ke vzniku odrazů (duchů), vyšší obrazový šum, značné nároky na úroveň signálu, velká závislost na kvalitním seřízení souběhu a dekodéru PAL v TV, atp. Moderní ploché televizory jsou naopak určeny pro jiný typ signálu - moderní digitální, dostupný v různých formátech - DVB-T, DVB-S a pro kabelovou televizi DVB-C. V tomto formátu také šíříme naši digitální kabelovou nabídku, kterou stále rozšiřujeme a i dále rozšiřovat budeme. O všem na druhé straně své neduhy a limity má i technologie digitální, spočívající hlavně v přehnané kompresi a úspoře datového toku a nízké bitrate, způsobující kostičkování a slévání velkých ploch, ve snaze o úsporu vysílacích nákladů u provozovatelů programů. Ovšem ať se to nám, majitelům plochých TV s velkou úhlopříčkou líbí či ne, pro mnoho zákazníků je stále stěžejní naše analogové vysílání, a to i se svými limity a nedokonalostmi. Důvodů je více, ale hlavním důvodem je to, že většina zákazníků má doma více televizorů, DVD/HDD rekordérů, videí, PC karet a dalších zařízení s analogovým tunerem, které nechtějí vyhodit, ale naopak je chtějí mít možnost i nadále využívat bez omezení a doplňkových zařízení. Někteří zákazníci nechtějí investovat další prostředky do nových zařízení, jiní nejsou technicky zdatní a nových věcí se bojí, další jsou jen pohodlní a chtějí mít vše funkční na všech svých zařízení tak, jak byli doposud zvyklí. To je důvod, proč šíříme a i nadále budeme analogovou nabídku šířit. K této problematice dále ještě ve starším info textu zde: http://www.elsatnet.cz/forum/viewtopic.php?t=225
K drobnému zdražení paušálního poplatku od Nového roku bych rád podotknul to, že to není tak, že „se furt zdražuje“, jak je nám občas předhazováno. Poplatek se nyní navyšuje po cca 4 letech! setrvalého stavu, a to o minimální částku 20,- Kč, která odpovídá asi tak ceně jednoho piva nebo kafe v restauraci, možná ani to ne. Navíc našim uživatelům Internetu bylo toto navýšení kompenzováno zlevněním paušálu za Internet o stejnou sumu. Kdo nemá krátkou paměť, jistě si vzpomene, jak vypadala programová nabídka před 4 lety a jak vypadá teď, a o kolik se rozšířila. Ale toto obohacení bohužel není zadarmo.
Nicméně, jak jsou nám sami naši zákazníci svědky, nikdy jsme nikoho k využívání našich služeb nenutili. Využívá je ten, kdo o ně má zájem, kdo nikoliv, samozřejmě může kdykoliv využít jiné možnosti. A naopak – i zákazník, který od nás v minulosti odešel, má možnost se kdykoliv vrátit a bez nějakých sankcí či omezení dále u nás pokračovat.
A konečně – dělání dětí je samozřejmě hezká věc. Ovšem při vší úctě – následná výchova dětí je rozhodně mnohem finančně náročnější než náš drobný paušální poplatek za kabelovku. Takže tímhle asi moc neušetříte
pro id Fanda:
Protože jsem z důvodu onemocnění nemohl do Vimperka zajet osobně, zastoupili mě mí kolegové. Zjistili jednak problém přímo na přijímacích parabolách – u paraboly pro Sirius zcela zkolaboval quattro LNB a musel být vyměněn, u paraboly pro Astru 3 byl LNB zcela obalen ledem a bylo potřeba jej očistit. Navíc mám pocit, že nedávná fujavice způsobila nepatrné hnutí této paraboly a bude potřeba ji donastavit na maximum, což ovšem vyžaduje aspoň trochu přijatelné počasí. Navíc naši technici provedli jistou úpravu elektrického napájení části digitální technologie HS a také restart některých zařízení, to spíše pro jistotu. Problémy by teď měly být víceméně eliminovány. Samozřejmě je třeba mít na paměti, že zejména satelitní příjem je odvislý od počasí, zvláště při silném sněžení nebo vzniklé námraze k zeslabení signálu a výpadkům dojít může.
Co se týče hlášení poruch, náš spolupracovník ve Vimperku samozřejmě programy kontroluje a závady nám hlásí, ale přece jen občas informace také nejsou úplné nebo takové, jaké bychom potřebovali, proto vítáme informace i od uživatelů. Pochopitelně v žádném případě nejde o to, aby zákazníci tipovali a hlásili, jestli je problém s receiverem, kartou, parabolou nebo špatným počasím Informace, které potřebujeme, jsou zejména tyto – zda se v případě nějaké poruchy nějakého programu/ů jedná o program v analogové nebo digitální nabídce (a nepatlat to dohromady), zda se jedná o trvalý výpadek (nefunkčnost) programu nebo jen krátkodobé výpadky, a případně jakého charakteru krátkodobé výpadky jsou (jen zakostičkování obrazu, nebo vícevteřinový výpadek obrazu či zvuku atp.). To už nám hodně pomůže vytipovat možné příčiny problémů.
Jinak ještě k těm satelitům – ale jistě. Neříkám, že si uživatel nedokáže parabolu donastavit nebo přijímač přeladit sám. Ale musí to jednak umět, a druhák musí chtít se tím zabývat, něco si nastudovat a naučit se. A to je kámen úrazu – někdo k tomu opravdu není, jiní jsou jen pohodlní a nechtějí se tím zatěžovat. Jinak samozřejmě máte pravdu. Osobně doma satelitní příjem mám taky – dvě paraboly, příjem z několika pozic, v přijímači 3 různé karty, ale – přijímač mám v podstatě trvale vypnutý a používám ho víceméně jen občas pro nějaké testy k pracovním účelům. Jinak využívám jen kabelovku, mám v ní vše co potřebuju, jak na hlavní velkou plochou TV, tak na ostatních starších TV v bytě, rekordérech, věži atd., pěkně v jednom, bez zapínání dalších krabiček, set top boxů, kabeláže atd. To je myslím hlavní deviza kabelovky.
Tak, přeji všem televizním divákům příjemné svátky a co nejméně poruch a výpadků _________________ taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce |
|
Návrat nahoru |
|
|
j430
Založen: 25.12.2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: so prosinec 18, 2010 4:21 pm Předmět: Neustálé výpadky programů digitální nabídky |
|
|
pro Id despotického vládce: Už si připadám, jako kverulant, ale nějak se nemohu dopočítat, zdražíte kabelovku o 20.- Kč a vyřadili jste celý paket digitální nabídky SE 31 v češtině, to je celkem 5 programů. Já myslel, že budete zlevňovat a ono asi nee. Takže to určitě s datovým tokem nemá nic společného.
Děkuji |
|
Návrat nahoru |
|
|
taipan Moderátor
Založen: 22.11.2006 Příspěvky: 1445 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: so prosinec 18, 2010 5:57 pm Předmět: |
|
|
Ech, prosím vás! Už to začíná být únavné Žádný paket jsme nevyřadili a ani nic takového nemáme v plánu, tedy ani paket na kanálu SE 31. Z něj byl dočasně odpojen pouze program Viasat History, a to z toho důvodu, že pronajímatel optické trasy z ČB do Vimperka nebyl schopen garantovat nasmlouvanou a zaplacenou přenosovou kapacitu a tím docházelo ke krátkodobému přetečení a zamrzání programů. Kapacita meziměstského propojení, které si pronajímáme od dalšího subjektu, ovšem nijak nesouvisí s datovým tokem kabelového rozvodu, jak jsem již dříve předeslal. Program Viasat History bude do nabídky ve Vimperku vrácen po Novém roce, až bude kapacita trasy pronajímatelem navýšena aspoň o 5 Mbit a budeme se na ni moci spolehnout.
A čeho se nemůžete dopočítat?? Pamatujete si, jak vypadala nabídka KT před 4 lety, kdy se naposledy zdražilo? Nebo najdete ještě někde doma leták s nabídkou z té doby? Myslím, že budete hodně překvapen, jak hodně se za tu dobu změnila a kolik toho do ní přibylo, v digitálu i v analogu. Jenže ty programy se musely za něco pořídit, za něco se musí provozovat, musí se za ně platit licenční, autorskoprávní, ochranné a jiné poplatky, které navíc pořád rostou. A to něco stojí, a ne málo. Víte, já nemám rád demagogii a opravdu mě štve, jak mají lidi v této zemi krátkou paměť, a to nejen ohledně nabídky a cen kabelovky _________________ taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce |
|
Návrat nahoru |
|
|
David
Založen: 18.10.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Týn nad Vlt
|
Zaslal: ne prosinec 19, 2010 1:46 pm Předmět: |
|
|
ja tě nechapu o co ti jde furt si jen stěžuješ tobě se asi nikdo nezavděčí nikdo tě nenuti mit elsat |
|
Návrat nahoru |
|
|
BOTANIC
Založen: 2.2.2009 Příspěvky: 3 Bydliště: TÝN NAD VLTAVOU
|
Zaslal: čt prosinec 23, 2010 12:45 pm Předmět: |
|
|
Nechápu neustálé stězovatele co si neustále stěžují (kvalita obrazu, zdražování atd).Mám pro ně jednu radu ,pokud nejste spokojeni tak přejděte jinam kupte si satelit nebo přejděte na DVB-T,pokud Vám nabídka bude stačit).Já mám kabelovku od Elsatu v Týně od samého počátku a nedám na nedám na ní dopustit.Že občas dochází k výpadkům,kostičkování a podobným jevům to sebohužel nedá úplně eliminovat.Ale jsem přesvědčen že technici odvádéjí maximum,aby k těmmto jevům docházelo co nejméně.A timto bych chtěl společnosti Elsat popřát Veselé Vánoce a Šťastný Nový rok 2011. S pozdravem P.Šindelář('') |
|
Návrat nahoru |
|
|
plhon
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 57 Bydliště: Philippines
|
Zaslal: čt prosinec 23, 2010 4:22 pm Předmět: |
|
|
Připojuji se k BOTANICovi a rovněž přeji všem pracovníkům z kabelové televize ELSAT krásné a klidné vánoce a úspěšný Nový rok. |
|
Návrat nahoru |
|
|
taipan Moderátor
Založen: 22.11.2006 Příspěvky: 1445 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: čt prosinec 23, 2010 7:52 pm Předmět: |
|
|
Děkujeme. Ani nevíte, jak hodně pro nás tahle slova znamenají... _________________ taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|