Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
David
Založen: 18.10.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Týn nad Vlt
|
Zaslal: po březen 05, 2012 5:25 pm Předmět: |
|
|
mam měsíc zaplaceny HD programy a mohu říct že je to masakr a dost mě to za 120 kč měsičně zklamalo hlavně eurosport ten nefunguje každou chvíli a ted začal i HBO HD jestli tonepřestane zřejmě brzo HD programy zrušim a asi i HBO protože se na to da koukat jen v HD jenak je HBO ze špatnou kvalitou platim za to 37O kč a každou chvili to nemaka dik za odpověd budeli se to nějak lepšit |
|
Návrat nahoru |
|
|
taipan Moderátor
Založen: 22.11.2006 Příspěvky: 1445 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: út březen 13, 2012 6:06 pm Předmět: |
|
|
Informace pro účastníky o stávajících problémech s výpadky některých programů v Infoservisu Elsat zde:
http://info.elsat.cz/index.php?akce=detail&den=2012-3-13
Omlouváme se jednak za samotné současné problémy s výpadky a potíže s nimi spojené (vím, že je to velice nepříjemné), a zároveň i za to, že nějaká informace přichází až nyní. Protože však jsme nyní každý den s kolegy v terénu a děláme možné i nemožné, abychom našli příčinu potíží a odstranili ji, nemohu se naklonovat a zároveň sedět u počítače a psát odpovědi do jednotlivých témat. Takže zatím jen takto stručně a hromadně.
Pozn.: Kdybychom věděli, „co se děje“, bylo by už snadné příčinu problému odstranit a bylo by hotovo a vyřešeno. Bohužel tak jednoduché to není… _________________ taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce |
|
Návrat nahoru |
|
|
taipan Moderátor
Založen: 22.11.2006 Příspěvky: 1445 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: čt březen 15, 2012 12:56 pm Předmět: Informace – technické problémy s příjmem Prima HD |
|
|
Informace pro účastníky – technické problémy s příjmem Prima Family HD
CS Link a Skylink řeší problém s Prima Family HD:
http://info.elsat.cz/index.php?akce=detail&den=2012-3-15
K tomu bych si tedy dovolil konstatovat, že má původní domněnka zde uvedená, že problémy s příjmem Prima HD (a podle mě i Novy HD a možná i dalších programů) souvisí s přechodem na jiný satelitní transpondér (resp. změnu přenosových parametrů) a též s přepojením na nový uplink, byla zcela správná a opodstatněná.
Tudíž můžeme jen doufat, že Towercom vyřeší problém co nejdříve.
Z naší strany kabelového operátora jsme v tomto ohledu udělali vše, co se udělat dalo. Ostudný je ale podle mě fakt, že Skylink přiznal technický problém až nyní, když si začali masivně stěžovat jak satelitní, tak i kabeloví zákazníci. Až do dneška ale dělali mrtvého brouka a nám zbytečně přidělali spoustu práce _________________ taipan, technik ELSAT s.r.o.
Zdejší neomezený despotický vládce |
|
Návrat nahoru |
|
|
David
Založen: 18.10.2010 Příspěvky: 34 Bydliště: Týn nad Vlt
|
Zaslal: pá březen 16, 2012 4:44 pm Předmět: |
|
|
Diky za vysvětlení četl jsem o tom ale nedokazal jsem si to přiřadit k tomu že to je vlastně problem všech všichni jedou s Astry co?? Asi prudim když si stěžuji ale v danou chvili mě to nasralo že to 3 dny blbne a nemohu koukat na to na co chci nejsem nějakej velkej divak ale když k tomu sednu chci to mit v poho mějte se |
|
Návrat nahoru |
|
|
|